Dr. Oetker Pizza Wedstrijd: Een Overzicht van het Merk en Zijn Activiteiten

Dr. Oetker is een bekend merk dat in veel Nederlandse keukens te vinden is. Het assortiment is breed, van vriesverse pizza's tot basis bakingrediënten, brownies mixen en kant-en-klare toetjes. Naast de producten in de supermarkt heeft Dr. Oetker ook een breed assortiment producten voor professionele gebruikers. De Nederlandse merken Koopmans en Bakken.nl vallen ook onder Dr. Oetker.

De Geschiedenis van Dr. Oetker

Dr. Oetker is van oorsprong een Duits bedrijf. Meer dan honderd jaar geleden begon Dr. August Oetker met het verkopen van zakjes Backin bakpoeder. Al snel betrad hij de internationale markt. Bijna honderd jaar geleden begon het bedrijf met de verkoop van pudding mixen en inmiddels bevindt Dr. Oetker zich in de top 10 van de grootste merken in de supermarkt.

Duurzaamheid bij Dr. Oetker

De purpose van Dr. Oetker is "Creating a Taste of Home". Geleid door deze purpose, ontwikkelt het bedrijf zich voortdurend en maakt het de weg vrij voor een duurzame toekomst. Met het Dr. Oetker Sustainability Charter verankert het bedrijf het thema duurzaamheid stevig in de dagelijkse bedrijfsvoering. De Sustainability Charter bevat drie dimensies: Ons voedsel, Onze wereld en Ons bedrijf.

Medewerkers van Dr. Oetker

De kracht van de medewerkers, daar gelooft Dr. Oetker in. Met de inzet van de medewerkers realiseert het bedrijf een succesvol bedrijf met succesvolle producten. Wat Dr. Oetker verder belangrijk vindt? Medewerkers van Dr. Oetker zijn "Happy".

Dr. Oetker en Voedselverspilling

Vanuit Stichting Samen Tegen Voedselverspilling moedigt Dr. Oetker consumenten aan om bewuster verspillingsvrij te kopen, koken & bewaren. Dit doen ze met elke dag een handige baktip & een smakelijke pizza-hack.

Lees ook: Innovatie en consumentenverbinding bij Dr. Oetker

Dr. Oetker en Studenten

Het HR-team van Dr. Oetker was bij de Kei-Start Introductiedag op de HU University of Applied Sciences Utrecht (Hogeschool Utrecht) locatie Amersfoort. Samen met andere bedrijven mochten zij studenten inspireren & kennis laten maken met de mogelijkheden voor een stageplek. De Dr. Oetker stand werd goed bezocht - met het Rad van Fortuin, leuke winacties & natuurlijk de producten.

Dr. Oetker in de Media

Vanaf deze week kun je elke werkdag in een nieuw seizoen van Lang Leve de Liefde zien hoe singles elkaar voor het eerst ontmoeten - met ongemakkelijke stiltes, hilarische momenten & natuurlijk een vleugje romantiek. Omdat liefde door de maag gaat, draagt Ristorante daar graag aan bij. In het programma zie je de Ristorante pizza’s voorbijkomen op het unieke vragenbord, waarmee singles tijdens het eten elkaar beter leren kennen. Daarnaast is Dr. Oetker zichtbaar via cromo’s, billboards, socials, influencers & een winactie.

Succes van Dr. Oetker Producten

Sinds de introductie begin dit jaar heeft Dr. Oetker de indrukwekkende mijlpaal van 1 miljoen verkochte Suprema's behaald! Dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen!

Ruby is ruim 2 jaar geleden bij Dr. Oetker in Amersfoort gestart als Commercial Trainee & nu bekleedt ze een belangrijke rol in het Sustainabilty Team van Dr. Oetker.

Nieuwe Producten van Dr. Oetker

Sharel, de brand manager, vertelt over het nieuwe Dr. Oetker Just for me: "Met onze bakmixen maken we bakken zo leuk en gemakkelijk mogelijk, maar we weten dat niet iedereen daar tijd voor heeft of kan maken. Soms heb je gewoon even een momentje helemaal voor jezelf nodig. Na een lange werkdag of een drukke week is er niets fijner dan de geur en warmte van iets versgebakkens. Met Just for me wilden we precies dat gevoel vangen: een smeuïg warm cakeje, in jouw favoriete smaak, klaar in slechts 70 seconden."

Lees ook: Europa League Play-offs: Utrecht - Zenit

De Winnaar van de Dr. Oetker Pizza Wedstrijd

And the winner is… Big Americans Cheeseburger Style! Misschien heb je ‘m de afgelopen weken wel voorbij zien komen: de Extreme Limited Edition Battle. Het werd een nek-aan-nekrace, maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één de winnaar zijn… Big Americans Cheeseburger Style pizza! The Best of Both Worlds! Voor wie niet kan kiezen tussen een sappige cheeseburger of een lekkere pizza. Met onze nieuwe pizza haal je het beste van beide werelden in huis. Belegd met tomatensaus, rundergehakt, augurken, uien, smeuïge kaas én een heerlijke burgersaus. En dat allemaal op de iconische, luchtige dikke Big Americans bodem.

Dr. Oetker en Gaming

Dr. Oetker weet dat je moet zijn waar je doelgroep is! Voor Big Americans is dat gaming. Samen met The Invaders en EssenceMediacom Nederland vertaalden ze deze uitdaging naar The Ultimate Cheat. Een campagne die gaming écht als category entry point voor Big Americans neerzet. Van de epische kick-off stunt waarin Morrog wordt geprankt door Egbert en Dani, tot de humoristische straatinterviews in de Big Gaming Confessions booth: gamen en Big Americans pizza zijn een onverslaanbare combinatie. Want laten we eerlijk zijn, cheat days zijn gewoon beter met Big Americans. Big cheat day? Big Americans!

Dr. Oetker Tompouce Cake

Dr. Oetker wilde een product ontwikkelen dat twee vertrouwde Hollandse smaken samenbrengt. Luchtige cake, romige banketbakkersroom & een heerlijk zoet roze glazuurlaagje: een verrassende twist op de klassieker die je zó op tafel zet. Voor iedereen die niet kan kiezen: tompouce & cake in één!

Lees ook: Voetbalregels verenigingswissel

tags: #dokter #oetker #pizza #wedstrijd